duminică, 13 ianuarie 2013

Retetele Copilariei


"Zic catre nepotelul meu:
-Am obosit, sunt om si eu!
Ma lamureste, la adica:
-Tu nu esti om, tu esti bunica!..."
(Gabriela G. Groza)
Intr-o seara, nu demult, mai intens ca in alte seri, mi-a zburat gandul catre bunica mea. Printre gandurile care imi veneau in minte in acea seara (si nu erau putine), unul, pe care vreau sa-l impartasesc cu voi, mi-a ramas la retetele copilariei. In mai putin de o secunda mi-a incoltit o idee. Am luat repede o foaie de hartie si am facut o lista cu retetele care mi-au marcat copilaria.



Asadar, incepand de azi voi posta in categoria Retetele Copilariei o mare parte din retetele dragi mie, intr-o varianta asupra careia mi-am lasat si eu o amprenta, vorba aceea...nu as fi fata lu' tata daca nu as pune ceva si de la mine!
Voi deschide categoria Retetele Copilariei cu o reteta inspirata de la Buni:

Care sunt retetele voastre preferate din copilarie? Poate reusim impreuna sa facem un top al celor mai indragite retete! Astept comentariile voastre mai jos.

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena