marți, 28 martie 2017

Tarta de Ciocolata fara Coacere


Poate ca am exagerat in ultima perioada cu tartele de ciocolata insa maine este ziua tatalui meu si ne-am cam rasfatat in weekend. 
Tarta de azi este extrem de simpla, cum de altfel v-am obisnuit, si cand spun simpla ma refer inclusiv la faptul ca in loc de aluat am folosit biscuiti Oreo iar tarta nu se coace...deci ce poate fi mai simplu de atat?!
Decorul tine de imaginatie si ingredientele pe care le aveti la indemana, ideea este ca orice puneti pe tarta, ea va arata extrem de apetisant. Nici macar nu trebuie sa aveti o forma speciala, puteti folosi o forma rotunda de tort sau chiar un vas yena. 
Inainte de a trece la ingrediente, profit sa ii urez tatalui meu La Multi Ani cu multa sanatate si un an plin de realizari (in speranta ca citeste newsletterul!)! 

Ingrediente blat:
30 biscuiti Oreo (sau alti biscuiti cu crema)
55 g unt topit

Ganache de ciocolata:
170 g ciocolata neagra
170 g ciocolata cu lapte
240 g frisca lichida
55 g unt
  • Biscuitii se macina si se amesteca cu untul topit.
  • Se tapeteaza forma de tarta.
  • Optional, pentru o crusta crocanta, se da tava in cuptorul preincalzit la 180 g C pentru cca 8 minute. Acest pas nu este insa obligatoriu.
  • Se da tava la frigider pentru 1 ora in cazul in care nu coaceti blatul.
  • Pentru ganache, topiti ciocolata la bain marie.
  • Peste ciocolata turnati frisca si untul incalzite si amestecati bine.
  • Turnati crema in tava de tarta, peste blat, lasati sa se raceasca apoi dati tava la frigider cel putin 3-4 ore.
  • Decorati tarta in functie de preferinte cu fructe proaspete, alune, nuci, bomboane, macarons.


Varianta 2:

Seara frumoasa!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena