miercuri, 13 iunie 2012

General Tso’s Chicken

Aceasta este prima mea reteta in imagini si totodata una dintre retetele cu care am participat si castigat concursul cu premii chinezesti organizat de Andreea's Chinesefood blog careia ii multumesc foarte mult pentru tot.

Ingrediente:
3 pulpe de pui dezosate, fara piele
3 fire ceapa verde
4 catei usturoi
5 ardei iuti uscati (am folosit doar 1)
5 linguri ulei pentru prajit
Marinada de pui:
1/3 lingurita sare
2 lingurite sos de soia (am folosit Dark)
2 lingurite vin de orez
2 lingurite amidon
2 lingurite apa
Sos:
3 lingurite zahar
1 lingurita otet de vin (am folosit rosu)
5 linguri suc de rosii
1 lingurita amidon
1 lingurita apa
Se spala pulpele de pui, se taie cubulete, se pun intr-un castron
iar peste ele toate ingredientele pentru marinada.
 Se amesteca totul si se da la frigider pentru 20 de minute.
Se amesteca toate ingredientele pentru sos si se lasa deoparte.
Se taie ceapa verde in bucatele lungi de aproximativ 5 cm
 si se separa partea alba de cea verde.
Usturoiul se toaca marunt.
Dupa 20 de minute, cubuletele de pui  se rumenesc intr-o tigaie in uleiul incins,
iar dupa ce capata o culoare aurie se scot si se lasa deoparte.
Se incinge in wok o lingurita de ulei si se adauga usturoiul, 
ardeiul iute si partea alba de la ceapa.
Se calesc cateva secunde apoi se adauga cubuletele de pui. Se lasa pe foc 1 minut si se adauga sosul de tomate. Dupa cateva secunde cand totul s-a ingrosat se ia de pe foc.
Se orneaza cu frunze de ceapa verde si se poate servi!
Pofta buna!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena