miercuri, 22 august 2012

Tarate de Ovaz cu Lapte

O varianta la fel de buna dar cu mai putine calorii a clasicului gris cu lapte! Un desert foarte potrivit pentru dieta Dukan ce poate fi consumat incepand cu faza de atac dar si pentru cei care vor sa isi asigure o alimentatie sanatoasa sau nu au prea mult timp la dispozitie pentru pregatirea unui desert. Timp de preparare - 6 minute! Merita sa-l incercati macar din curiozitate! Reteta originala Edith's Kitchen.

Ingrediente 2 portii mici:
150 ml lapte 0,1% grasime (eu am folosit LaDorna)
4 linguri tarate de ovaz
2 lingurite indulcitor (eu folosesc unul pe baza de xylitol)
2 picaturi esenta de scortisoara sau orice aroma va place
1 praf de sare

Se pune laptele pe foc, se adauga praful de sare si indulcitorul. Inainte de a incepe sa fiarba laptele, se adauga taratele de ovaz. 
Se amesteca cu telul in timp ce fierbe, lasandu-l la foc mic maxim 4-5 minute pana se ingroasa putin. La final se adauga esenta de scortisoara dar nu mai mult de 2 picaturi, altfel va avea o tenta amaruie.
Eu am pus compozitia in 2 forme de silicon pe care le-am rasturnat dupa ce s-a racit putin. 
Am ornat cu cateva goji.
Desertul se serveste caldut.
Bun rau si foarte sanatos!
Sa aveti pofta!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena