duminică, 31 martie 2013

Risotto cu Ciuperci si Fistic

Sau Ciupercotto cum l-a botezat Nasu' pentru ca sunt mai multe ciuperci in farfurie decat orez :)! Nu am vrut sa-l postez dar m-am gandit ca nu ar fi fost corect sa nu va povestesc reteta, care este una de post si care este foarte, foarte gustoasa! Totusi, daca vi se par cam multe ciupercute puteti reduce cantitatea la jumatate, eu evident nu am avut o problema. Iata varianta mea de risotto:


Ingrediente 2 portii:
125 g orez (cu bob colosal am folosit)
2 linguri ceapa verde tocata
2 catei usturoi
1 lingura ulei
50 ml vin alb
600 ml supa de legume
sare, piper
2 linguri fistic
300 g ciuperci la borcan
1 lingura patrunjel tocat

Ceapa verde se caleste intr-o tigaie in ulei. Se adauga si cateii de usturoi taiati felii.
Se spala orezul si se pune in tigaie, amestecand ingredientele.
Se stinge cu vin si supa de legume.
Se fierbe la foc mic, fara capac pentru aproximativ 30 de minute, amestecand din cand in cand.
Se adauga sare si piper dupa gust.
La final se adauga ciupercile bine scurse, fisticul si patrunjelul.
Simplu si gustos!

O saptamana usoara!

8 comentarii:

catkitchen spunea...

Mmmmm , cred ca e o bunatate !!
Te astept cu mare drag sa participi la provocarea gazduita de mine in aceasta luna : http://catkitchen.wordpress.com/2013/03/31/dulce-romanie-provocarea-lunii-aprilie/ .M-as bucura daca ai reusi sa pregatesti macar un singur preparat !!! ;)
O seara minunata !!

Unknown spunea...

Voi incerca sa nu lipsesc, multumesc mult!

Anonim spunea...

Intr-adevar este un preparat gustos si nici pe mine nu ma deranjeaza cantitatea de ciuperci :P

Sidy spunea...

Simplu, delicios si gustos !
Mie imi place ca sunt mai multe ciuperci...
Te tzuc cu drag Anca si sa ai o duminica insorita.

Valentina Mihaescu spunea...

Foarte bun, imi place ca predomina ciupercile si ai pus fistic.

Unknown spunea...

Multumesc foarte mult! Eram convinsa ca reteta mea nu va fi apreciata datorita cantitatii de ciuperci, ma bucur insa ca va place! Weekend placut!

Cristina spunea...

Arata ff bine! Imi place cu ciuperci!

Rita Oarga spunea...

Mie nu prea-mi place orezul. Cred ca e singurul preparat pe care-l tot testez si nu nimeresc textura si gustul perfecte.
Reteta asta suna foarte bine. Imi place ca ai adaugat si fistic. Are o culoare foarte frumoasa.
Pupic!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena