miercuri, 6 martie 2013

Retetele Copilariei - Bezele cu Fulgi de Ciocolata si Nuca

Reteta de bezele a fost prima pe care am incercat-o, aveam in jur de 12 ani si la fel de mult entuziasm. 
Cu aceasta reteta am ales sa inchei (cel putin pentru moment) seria Retetele Copilariei care sper ca si-a atins scopul - acela de a trezi amintiri frumoase din copilaria fiecaruia dintre voi. 
Ingrediente:
3 albusuri 
1 lingurita esenta de vanilie
un varf cutit sare de lamaie
un varf cutit sare
180 g zahar
100 g fulgi de ciocolata
50 g nuci tocate

Se pun albusurile intr-un castron si se lasa la temperatura camerei cel putin 30 de minute.
Se bat cu mixerul, la viteza medie, impreuna cu sarea, sarea de lamaie si vanilia pana cand se formeaza creste moi.
Se adauga treptat zaharul, cate o lingura, batand totul la viteza maxima, pana ce spuma devine tare, lucioasa iar zaharul este dizolvat.
Se incorporeaza fulgii de ciocolata si nuca tocata, amestecand usor cu o spatula.
Se tapeteaza cu hartie de copt 2 tavi (depinde si cat de mari vor fi bezelele) si se formeaza bezele cu ajutorul a doua lingurite (eu am facut cateva si cu lingurita-cupa de inghetata).
Imi plac mult crestele bezelelor facute din lingurita.
Se coc la 120 g C timp de aproximativ 35-40 minute.
Atentie!!! Se stinge cuptorul si se lasa bezelele sa se raceasca in jur de 1 ora si jumatate cu usa cuptorului inchisa, astfel evitandu-se craparea. 
Se pastreaza intr-o cutie inchisa etans.
Veti avea o supriza tare placuta cand veti vedea ca inauntru fulgii de ciocolata raman intregi! 
O zi frumoasa!

6 comentarii:

coco spunea...

fugi de-aici cu bezelele tale...ca tin cura :)))

Unknown spunea...

:))) asa se cladeste determinarea! Le-am mancat oricum! Daca m-ar duce capul sa inventez si unele de dieta ar fi bine...

Unknown spunea...

Grozave bezele...cand ma gandesc ca se topesc pur si simplu in gura, ma apuca toate poftele :)))) Te pup

Unknown spunea...

Multumesc mult, Paula! La bezele nici eu nu prea rezist :), te pup!

Timea spunea...

Arata minunat si cred ca sunt delicioase!

Unknown spunea...

Multumesc, Timea! Sa stii ca sunt, nu ca le-am facut eu :)!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena