miercuri, 12 martie 2014

Chec Surpriza


Am promis reteta de ceva timp, stiu, dar nu ma inteleg deloc cu timpul. Va recomand cu drag aceasta reteta de chec (de la Bucataresele Vesele carora le multumesc din nou!) pentru ca se face foarte usor iar rezultatul este extrem de gustos. 

Ingrediente:
125 g miez de lapte Delaco
200 g unt
200 g zahar 
4 oua
180 g faina
40 g cacao 
7 g praf de copt
100 ml lapte
un praf de sare
esenta de rom
Glazura
100 g ciocolata neagra
70 ml frisca lichida
fulgi de ciocolata alba

Modalitate de preparare:
  • Se incalzeste cuptorul la 180 g C si se tapeteaza cu unt si faina/ hartie de copt o forma de chec. 
  • Intr-un bol se mixeaza untul la temperatura camerei, zaharul, esenta de rom si galbenusurile adaugate pe rand.
  • Separat, se cerne faina, cacaoa, praful de copt si sarea.
  • Se adauga compozitiei anterior pregatite, alternand cu laptele.
  • Albusurile se bat spuma si se incorporeaza incet.
  • Se pune compozitia rezultata in forma, alternand cu miezul de lapte. 
  • Se da tava la cuptor pentru aproximativ 30 - 35 de minute.
  • Pentru glazura, se topeste ciocolata la bain-marie, se adauga frisca si se toarna peste checul racit.
  • La final se presara fulgi de ciocolata alba.

Sa aveti o saptamana frumoasa si insorita!

6 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

Ce fain este taiat..

Cristina spunea...

Arata senzational! Dau eu cafeaua, iar tu o felie de chec! ;)

Unknown spunea...

hei! am si eu o intrebare: miezul de lapte se taie feliute mici?

Unknown spunea...

Florentina, eu l-am lasat intreg dar daca vrei sa-l tai nu vad o problema.

Unknown spunea...

Deci pur si simplu il ador! A iesit perfect. Ma bucur ca te-am gasit! :)

Unknown spunea...

:) multumesc mult! Nu ezita sa-mi scrii oricand ai nevoie! O zi frumoasa!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena