sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Cheesecake la pahar


Cheesecake-ul a fost unul dintre deserturile pe care le-am savurat la masa de Revelion. Pentru ca pe 31 decembrie am lucrat, am avut nevoie de o reteta simpla si rapida care sa ma scoata din incurcatura iar acest desert a fot gata in 10-15 minute. Poate fi o alegere foarte buna ca si desert pentru cand aveti musafiri pentru ca nu necesita coacere, este un desert usor, rapid si de mare efect.

Ingrediente 4 portii:
150 gr biscuiti digestivi/ graham
50 gr nuci (optional)
200 gr branza ricotta/ mascarpone 
100 ml lapte condensat/ ciocolata alba topita (care pot fi si optionale)
fructe/ menta/ miere pentru decor

Modalitate de preparare:
  • Se zdrobesc biscuitii impreuna cu nucile si se repartizeaza in cele 4 pahare.
  • Intr-un castron se amesteca ricotta cu laptele condensat (sau alta varianta din ingredientele de mai sus) si se repartizeaza peste biscuiti.
  • Se orneaza cu fructe/ miere si frunze de menta (se poate decora si cu fulgi de migdale).
  • Se da la frigider inainte de servire.


Eu am folosit ricotta si lapte condensat insa datorita faptului ca in aceasta combinatie crema iese usor moale as recomanda ca si varianta mascarpone iar in functie de combinatia aleasa, crema se mai poate indulci cu putina miere (nu si daca folositi ciocolata alba topita).


Weekend placut va doresc!

2 comentarii:

Cristina spunea...

Ce bine arata!!!

Unknown spunea...

Multumesc mult, Cris!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena