vineri, 26 aprilie 2013

Bonduelle Carrot Donuts

Teo's Kitchen impreuna cu Bonduelle organizeaza concursul Zi de Zi Inspirelle - Fii Trendy in Bucatarie! Acceptarea unei provocari inseamna in primul rand dorinta de a deveni mai bun, de a-ti pune creativitatea la incercare, de a te autodepasi! 
Din pacate, in aceasta perioada timpul nu a tinut cu mine astfel incat tot pe ultima suta de metri m-am pregatit pentru acest concurs, ceea ce eu de obicei nu fac pentru ca a gati in conditii de concurs inseamna, cel putin in ceea ce ma priveste, multa pregatire, analiza, concentrare, seriozitate si chiar stres (desi o fac din pura placere).
Pentru mine, provocarea a constat in primul rand in a pregati cu ajutorul legumelor Bonduelle un desert, apoi folosirea ingredientului trendy (daca aici, pe langa nucile de canepa intra si condimentele folosite este perfect!) si in cele din urma obtinerea unui preparat sanatos si totodata spectaculos (aici m-am pierdut cumva pe drum insa gustul a fost cu adevarat complex).
Fara alte scuze si explicatii, azi-noapte am facut mini gogosi cu piure de morcovi si nuci de canepa
Alegerea nucilor de canepa ca si ingredient trendy nu a fost deloc intamplatoare. Semintele care se gasesc in comert, de regula la plafar, nu contin nicio urma de drog si reprezinta unul dintre cele mai nutritive alimente, cu gust si miros de miez de nuca aromat. Aroma lor a completat perfect gustul dulceag al morcovilor si parfumul coajei de portocala.
In combinatie cu faina integrala si laptele de migdale am obtinut la ceas tarziu in noapte o prajitura delicata, cu arome ispititoare, trendy si irezistibila!




Ingrediente 15 buc:
240 g faina integrala de grau
200 g zahar brun
1 conserva Bonduelle morcovi tineri 
(am folosit 175 g)
120 ml lapte de migdale
1 ou
50 g unt, topit si racit
2 linguri nuci de canepa
1 lingurita bicarbonat
1 lingurita praf de copt
¼ lingurita sare
1 lingurita scortisoara
½ lingurita nucsoara 
¼ lingurita ienibahar 
coaja rasa de la 1 portocala

  • Se incalzeste cuptorul la 175 g C.
  • Se pregateste piureul de morcovi cu ajutorul robotului de bucatarie (conserva are 265 g morcovi iar eu am folosit 175 g pentru piure).
  • Intr-un castron mare, se amesteca faina, zaharul, bicarbonatul, praful de copt, sarea, scortisoara, nucsoara, ienibaharul si nucile de canepa.
  • Intr-un castron mai mic, se amesteca untul, oul, laptele si coaja de portocala rasa. 
  • Ingredientele lichide se amesteca cu cele solide apoi se adauga piureul de morcovi.
  • Compozitia se aseaza cu lingura in forme (de gogosi/ briose/ unse cu unt si tapetate cu faina/ pesmet sau din silicon). Eu am uns cu unt si tapetat cu pesmet formele din silicon pentru a ma asigura ca gogosile vor iesi perfect.
  • Se da tava la cuptor pentru aproximativ 45-50 de minute.
  • Se scot gogosile din cuptor, se lasa 5 minute in forme apoi se scot pe un gratar pentru a se raci complet. 
Va doresc un weekend minunat iar mie muuulta odihna pentru ca am avut o saptamana nu tocmai usoara! 

2 comentarii:

Rita Oarga spunea...

Gogosile tale sunt trendy 100%.
Au culoarea perfecta si o compozitie sanatoasa si gustoasa.
Ma bucur ca ai reusit sa prepari un desert atat de bun chiar daca ai avut putin timp la dispozitie. Uneori e mai bine asa. Stresul e mai mare, dar nu pierzi atat de multa vreme cu documentarea.
Mult succes!

Unknown spunea...

Multumesc mult, Rita, esti prea draguta cu mine! Te pup!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena