miercuri, 4 decembrie 2013

Orez cu Legume


Nu stiu cum stati voi cu timpul dar mie nu-mi ajunge, orice as face si oricum as incerca sa ma organizez...tot nu-mi iese treaba! Am o lista lunga de retete pe care vreau sa le incerc (o parte din ele din bucataria greceasca), incerc sa citesc o carte de nici nu-mi mai amintesc cand iar lista poate continua. Iar pentru ca Mosul a venit putin mai devreme (ca la copiii cuminti!), in noaptea astea studiez Jamie's 15 Minutes Meals :) 
Pentru azi avem o reteta de post, foarte sanatoasa si gustoasa, simpla si care nu necesita nici rabdare si nici indemanare sau pricepere: orez cu legume. Reteta este disponibila si pe site-ul iCook.

Ingrediente 3-4 portii:
300 g orez (poate fi thai/ basmati sau varianta in 3 culori pe care eu am folosit-o)
150 g porumb
4 linguri mazare
4 linguri stafide/ merisor
6 rosii cherry
2 linguri ulei de masline
sare, piper

Modalitate de preparare:
  • Se fierbe orezul in 1,5 l apa (orezul se pune cand apa ajunge la punctul de fierbere).
  • Dupa cca 20 de minute se scoate orezul si se trece printr-un jet de apa rece apoi se lasa la scurs intr-o sita.
  • Intr-un bol pentru salata se pune porumbul si mazarea (din conserva), stafidele/ merisorul, rosiile taiate in jumatati, orezul si uleiul.
  • Se amesteca iar la final se pune sare si piper dupa gust.


Simplu, rapid, gustos si sanatos! Sa aveti pofta!

1 comentarii:

Cristina spunea...

Arata asa de bine, ca l-as manca pe tot!

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena