sâmbătă, 22 februarie 2014

Cornulete Fragede cu Migdale


S-a intamplat intr-o zi sa ma sune tata sa-mi spuna ca vrea cornulete. El vrea mereu cornulete dar niciodata nu spune... Pana atunci. Si m-am pus pe treaba, normal. Trebuiau sa fie mai speciale, lui ii plac dulciurile cu multe... cu de toate... in cantitati duble... Iar ca sa incerc sa evit orice fel de critica (v-am spus deja ca el este cel mai dur critic al meu) am gasit reteta de cornulete (incercand sa imi imaginez cam ce si-ar dori el de la niste cornulete) la Bucataresele Vesele carora, desigur, le multumesc pentru ca de data asta am fost salvata iar cornuletele mele au fost devorate. 
Incadrez reteta de fata la categoria Retetele Copilariei unde, inafara de zambetul frumos al nepoatei mele, Lexi, va mai asteapta o multime de retete.


Ingrediente aluat:
700 g faina
300 g unt
5 linguri smantana
3 galbenusuri ou
1/2 plic praf de copt
5 linguri zahar
2 prafuri sare
2-3 plicuri zahar vanilat
coaja rasa de lamaie
Umplutura:
gem de prune
migdale maruntite
fulgi de migdale
rahat
2 galbenusuri pentru uns

Modalitate de preparare:
  • In vasul robotului de bucatarie se pun ingredientele pentru aluat si se framanta pentru cca 2 minute (aluatul se poate framanta si cu mana, fara probleme).
  • Aluatul se imparte in 3-4 bile care se intind in forma de cerc (diametrul de aproximativ 24-26) apoi se impart in 8 triunghiuri sau chiar mai multe daca doriti sa obtineti cornulete de dimensiuni mai mici.
  • La capatul lat se pune o lingurita de gem, se presara cateva bucatele de migdale feliate/ nuci/ rahat apoi aluatul se ruleaza spre capat.
  • Cornuletele astfel formate se pun in tava pe hartia de copt apoi se ung cu o pensula cu galbenus de ou. 
  • La final se presara fulgi de migdale si se da tava la cuptorul preincalzit la 180 g C.
  • Se lasa aproximativ 20 de minute pana devin usor aurii si se servesc pudrate cu zahar.

Puteti sa aruncati un ochi si pe reteta de Cornulete cu Rahat, sunt excelente!
Weekend placut sa aveti!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena