joi, 21 august 2014

Chec cu Portocale


Azi simt nevoia de o justificare. La anul am de dat niste examene. Nu au legatura cu gatitul si atunci nu voi dezvolta subiectul pentru ca nu cred ca va intereseaza insa acesta este motivul pentru care nu reusesc sa stau prea aproape de bucatarie si nici sa merg la cursuri foto la care imi doresc enorm sa ajung la un moment dat. Stresul fiind mare enorm, se intampla destul de des sa nu ma inteleg eu cu mine si atunci intervine o usoara depresie. Depresia se trateaza cu ciocolata in general iar eu nu gatesc pentru mine aproape niciodata (si nici ciocolata nu aveam...). Azi s-a produs (din nou!) acea stare conflictuala in interiorul meu si, spre surprinderea mea, nefiind deloc pofticiosa, mi s-a facut brusc pofta de Checul de ciocolata cu portocale al Nigellei. Si asa am ajuns sa ma tratez azi cu un nou episod din Ally McBeal, savurand o prajitura pufoasa ce contine aroma mea preferata si pe care nu pot sa nu v-o recomand! Se face foarte repede si nu aveti nevoie de cine stie ce ingrediente ;)


Ingrediente 1 forma chec:
150 g unt moale
175 g zahar brun
150 g faina
1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
25 g cacao
2 oua
coaja rasa de la 2 portocale si sucul de la una

Modalitate de preparare:
  • Se incalzeste cuptorul la 170 g C.
  • Se unge cu unt si se tapeteaza cu faina o tava de chec.
  • Se bate untul cu zahar.
  • Separat, se amesteca faina cu bicarbonatul si cacaoa si se adauga amestecului de mai sus, alternand cu cele 2 oua.
  • Se adauga coaja rasa de la portocale si la final sucul.
  • Se toarna aluatul in tava de chec si se da la cuptor pentru 45 de minute.
  • Se scoate tava din cuptor, se lasa checul sa se raceasca pentru 10 minute apoi se scoate din tava.
  • Dupa ce s-a racit complet, se poate felia.
Seara frumoasa!

0 comentarii:

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena