luni, 18 august 2014

Briosa cu Spanac si Feta


Bine v-am regasit! Nu stiu daca vremea este de vina insa eu de ceva timp nu prea ma mai impac cu carnea. Asadar, pentru azi avem o .... briosa mai maricica, altfel nu am reusit sa-i spun. Este un fel de paine umpluta cu spanac, branza feta si seminte de dovleac si merge servita atat calda cat si rece. Interesant este ca nu trebuie taiata pentru ca practic bucatile se desprind ca niste chifle ;)


Ingrediente aluat:
7 g drojdie uscata (1 pliculet)
2 lingurite zahar
1 cana apa calduta
3 cani faina
1 lingurita sare
1 lingura ulei de masline
Umplutura:
250 g spanac congelat
2 linguri seminte de dovleac
150 g branza feta, taiata cubulete mici

Modalitate de preparare:
  • Eu am facut aluatul la masina de paine, adaugand in ordine ingredientele lichide apoi cele solide.
  • Se unge o tava de chec cu unt si se tapeteaza cu faina (sau se poate pune hartie de copt).
  • Se caleste spanacul pana ce apa se evapora.
  • Se incalzeste cuptorul la 190 g C.
  • Din aluat se ruleaza un dreptunghi de 15cm x 25 cm,  se presara pe toata suprafata spanac, 100 g din branza feta si semintele de dovleac.
  • Aluatul se ruleaza si se formeaza un sul din care se taie 10 felii. 
  • Se pun feliile in forma de zig-zag in tava pregatita anterior.
  • Se presara deasupra restul de branza feta si se coace briosa timp de 30-35 de minute.


Sa aveti pofta!

1 comentarii:

Cristina spunea...

Mai ai o felie si pentru mine?

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena