marți, 5 noiembrie 2013

Retetele Copilariei - Orez cu Lapte si Caise Confiate


Azi avem reteta care lipsea din categoria Retetele Copilariei - Orez cu Lapte! Si nu pentru reteta, ci pentru a va aminti din nou de copilarie, asa cum mi-am amintit si eu cu drag zilele acestea dupa ce mi-am reintalnit colegii de gradinita, scoala generala si liceu! 

Ingrediente 4 portii
:

150 g orez cu bobul rotund
1 l lapte
15 caise confiate
o lingurita unt
zahar dupa gust
praf de scortisoara/ dulceata

Modalitate de preparare:
  • Laptele se pune la fiert si se adauga caisele. 
  • Dupa 10 minute, se micsoreaza focul si se adauga orezul spalat bine.
  • Intre timp se fierbe zaharul cu putina apa, ca pentru sirop si se adauga peste orez.
  • Dupa ce orezul s-a fiert se pune untul, se amesteca si se poate servi atat cald cat si rece, fie cu scortisoara sau dulceata, dupa preferinta! 


O saptamana usoara!

3 comentarii:

Alina Avram spunea...

Orezul cu lapte e preferatul tatălui meu, îl pregătesc des. Îmi place să fie închegat bine și pufos, așa ca al tău.

Cristina spunea...

Chiar orez cu lapte am avut aseara pentru copil!!! Toti suntem fani... Eu voi testa si cu caise confiate data viitoare!

catkitchen spunea...

Eu grisul cu lapte si cu sirop de visine il savuram impreuna cu verisorul meu in fiecare dimineata a vacantelor petrecute la bunici !!!
Ce amintiri mi-ai stranit !! :(((

© 2012 My Classic Cuisine, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena